Tuesday 29 December 2015

Kenapa Masih Tiada BF?

okay aku sebenarnya tertanya lah jugak kenapa aku ni takda official couple. even dari aku sekolah menengah lagi. yeahh mungkin sebab aku time sekolah menengah dulu rupa selebek nak mati sampai senior or classmate yang muka bangla pun tak tertarik dengan aku. huhuh sad lifekan aku ni.

so aku harap korang boleh share dengan aku apa apa je nasihat TERUTAMA dalam dunia plu ni. yelahh aku harap aku tak tersalah langkah and benda tu boleh musnahkan diri aku on next day. mohon tunjuk ajar dari otai otai tuh yee. :)  . sebenarnyalahkan, aku perlu tips dalam dunia plu aku and aku perlu tahu kenap aku still takda official couple. huuuuuuuu *nangis.

first of all,perlu ke aku come out dengan gaya hadik hadik barulah ada manusia bernama lelaki baru nak melekat dengan aku. emmmmm ,aku kennot go lah nak come out as hadik hadik ni. sebab aku ganas nak mati. haduiiiii masalah masalah. so main point kat sini perlu ke aku tunjuk terang terang yang aku ni plu baru orang nak rapat dengan aku. aku pernah lah jugak sebelum ni bila jumpa lelaki aku senyum, but senyum tak cukup ke? aku ni dah lah manusia yang rabun. muka orang pun payah nak nampak melaiinkan orang tu duduk congok depan aku. any tips my readers?

second, perlu ke aku bermanja manja dengan lelaki?? tak rasa over pulak ke? aku risau nanti aku kena baling batu pulak dengan lelaki. yeahhh paham jelah not all poeple can accept us. aku paling tinggi pernah manja pun dengan si A jela *baca last entry*. sebab tu aku tak boleh move on daripada si A even aku tau yang dia tu straight *apa yg aku rasa sekarang lah pasal dia*. aku ni manusia yang pendiam nak mati lepas tu tetiba nak manja?apa kes? what should i do guys? benda yag tak terlalu obvious and tak sakitkan hati orang lain.?
okay pasal rupa aku tanak lah cerita. sebab aku ni memang takda rupa. but aku tak mintak pun seseorang tu yang ada perfect look,charming,sado semua tu. aku tak pernah kisah pun pasal rupa or saiz org tu. as long as dia matured and paham aku,aku okay je. biarlah berat 50tan pun kalau aku ada chemistry aku on je dengan orang tu. tapi berita sedihnya,sampai sekarang pun still takda sorang yang muncul dalam life aku. hmm dah memang nasib aku laaa aku rasa.

what should i do if lelaki tu buat reaction like tunjuk tunjuk fon time tengah makan,senyum dua tiga kali,selalu gi tandas time tenagh makan. hahahah ke aku yang selama ni bodoh buat donno je? please guys. give me some advice

dari entry ni aku bukan aku nak tunjuk yg aku ni terlalu lapar dengan lelaki. yeahhh but aku just nak tahu kalau aku jadi macam tu or macam ni, apa pandangan orang lama pada orang baru nak up macam aku ni. orag lama bhaii hehe kalau kata orang tua nanti marah pulak. hahaha haaa maroh maroh. huhuh so aku harap korang boleh lah share any tips dari A to Z.

:-okay byee. lama lepas ni tak update blog. huhuhu blog lepas pun cakap macam ni jugak. but this time memang serious. apa apa hal aku harap  boleh lah korang email aku aqramcamileo (at) gmail (dot) com  . yang nak kasi tips tu pun aku harap ada yang boleh email. i have lots of question i wanna ask you.

2 comments:

  1. sorry, nak tnya..ade ape2 halangan k nak update blog??
    psal tips tu, aq pn xtau..
    but how bout be urself?? n xpyh layn mata2 nakal.. nnti trsilap langkah..sakit..
    cuba utk tidak mencuba..
    apepn.. selamat menyambut tahun baru

    ReplyDelete
  2. tak boleh update sebab ada masalah tertentu. masa lah tu enn.haha okay thanks for ur advice! can i hve ur email?

    ReplyDelete